FAQ
Algemeen
Hoe kom ik bij het WK Veldrijden in Hulst?
Alle informatie over bereikbaarheid, parkeermogelijkheden en vervoer vindt u terug onder ‘Bereikbaarheid’ op onze website.
Hoe kan ik vrijwilliger worden bij het WK Veldrijden 2026?
Neem contact op met volunteers@hulst2026.com voor meer informatie over vrijwilligerswerk bij het WK Veldrijden 2026.
Wat zijn de dagprogramma’s voor het WK Cyclocross 2026?
De dagprogramma’s voor het WK Cyclocross 2026 vind je onder ‘Info’ op onze website.
Daar ontdek je het volledige overzicht van alle wedstrijden en activiteiten per dag.
Hoe ziet het parcours eruit?
Het parcours vind je hier volledig terug.
Zijn er lockers/opbergkastjes beschikbaar?
Neen, er zijn geen lockers beschikbaar.
Waar vind ik EHBO diensten?
Er zijn voldoende EHBO posten beschikbaar op het terrein. Deze worden duidelijk aangegeven op de plattegrond alsook op het evenemententerrein zelf.
Kan ik met Bancontact of online betalen aan de inkom- en cateringstanden?
Ja. Zowel aan de inkom als aan de cateringstanden kunt u betalen met Bancontact en andere elektronische betaalmiddelen.
We raden sterk aan om uw ticket op voorhand online te kopen via de officiële website. Zo bent u zeker van uw toegang, vermijdt u wachtrijen aan de kassa én geniet u van een vlottere toegang tot het evenement.
Tickets kan u aankopen hier .
Is er een optreden of DJ voorzien in de publiekstent?
Ja! In de publiekstenten valt er heel wat te beleven. Zowel op vrijdag, zaterdag als zondag zorgen doorlopende DJ-sets voor sfeer. Daarnaast zijn er hele het weekend door ook live-optredens gepland in de grote publiekstent.
In totaal zijn er drie publiekstenten, elk met hun eigen gezellige vibe en verrassende invulling.
Tickets
Wat voor type tickets kan ik kopen?
Er zijn verschillende soorten tickets. Voor meer infor over de types, zie “Tickets”.
Hoeveel tickets kan ik kopen per order?
Er geldt een maximum van 15 tickets per order.
Wenst u meer tickets, gelieve te mailen naar tickets@hulst2026.com
Ik zit in een rolstoel. Kan ik een ticket kopen?
Voor de mogelijkheden voor rolstoelgebruikers kun je contact opnemen met tickets@hulst2026.com
Waar kan ik een ticket kopen voor het UCI WK Veldrijden 2026 in Hulst?
Via de officiële webshop: tickets.hulst2026.com
Ik heb alleen een bevestiging ontvangen. Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Tickets zullen uiterlijk 2 weken voorafgaand het evenement per mail toegestuurd worden.
Ik heb problemen tijdens het bestellen van ticket(s). Wat moet ik doen?
Mochten er zich problemen voordoen tijdens of na het plaatsen van een bestelling kan je contact opnemen met tickets@hulst2026.com
Kan ik mijn reeds gekochte ticket annuleren?
Het UCI WK Veldrijden 2026 Hulst neemt geen aankopen retour.
De voorwaarden van de organisatie van Het UCI WK Veldrijden 2026 Hulst zijn: bij afgelasting, het staken, niet doorgaan of afronden van een wedstrijd kan organisatie van Het UCI WK Veldrijden 2026 Hulst niet aansprakelijk worden gesteld.
De kosten van het entreegeld worden niet vergoed.
Kan ik mijn ticket(s) doorverkopen?
Tickets worden op naam van de koper uitgegeven en zijn uitsluitend verkrijgbaar via de officiële verkoopkanalen. Het UCI WK Veldrijden 2026 Hulst heeft geen officiële doorverkoop kanalen. Het kopen van een ticket via een doorverkoopkanaal is geheel voor eigen risico. De organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele neptickets. Als je een ticket doorverkoopt dien je de koper te wijzen op het feit dat hij/zij zich aan de Algemene Voorwaarden dient te houden.
Let op: een ticket is altijd geldig voor één persoon gedurende de volledige gekozen periode. Het is dus niet mogelijk om een weekendticket door verschillende personen op verschillende dagen te laten gebruiken.
Moeten kinderen betalen?
Kinderen van 6 tot en met 12 jaar betalen de helft van de prijs als toegang tot het evenemententerrein. Kinderen van 0 tot 6 hebben gratis toegang tot het evenemententerrein.
Let op: dit geldt niet als automatische/gratis toegang tot VIP ruimtes.
Als ik het evenemententerrein verlaat, kan ik dan nog terug binnen?
Indien u een geldig toegangsbewijs gekocht heeft, ontvangt u bij het betreden van het terrein een polsbandje.
Aan de hand van dit polsbandje kunt u vrij en doorlopend het terrein betreden en opnieuw verlaten.
Opgelet: bezoekers met een dagticket ontvangen een polsbandje dat enkel geldig is op de dag waarvoor het ticket gekocht werd. Een weekendticket geeft wél recht op toegang op zaterdag en zondag.
Kan ik zelf eten en drinken meenemen op het evenemententerrein?
Dit is niet toegelaten. De organisatie voorziet in voldoende cateringmogelijkheden op het terrein.
Zijn honden toegelaten op het evenemententerrein?
Enkel blindengeleidehonden zijn toegelaten.
Zijn rugzakken toegelaten?
Rugzakken worden altijd gecontroleerd aan de ingang.
Eigen drank/eten, scherpe voorwerpen, wapens, gevaarlijke vloeistoffen, anti-spandoeken, vlaggen, verdovende middelen etc. zijn NIET toegelaten op het evenemententerrein.
VIP
Wat is inbegrepen bij een VIP-arrangement?
Een VIP-arrangement geeft je automatisch toegang tot het evenemententerrein en de desbetreffende lounge (goud/zilver/brons).
Zijn kinderen toegelaten in de VIP-lounges.
Het WK Hulst is een familie- en kindvriendelijk evenement, met veel activiteiten en sfeer voor jong en oud.
Houd er echter rekening mee dat de hospitality lounges mogelijk niet de meest geschikte omgeving voor kinderen zijn.
Wilt u toch kinderen meenemen in de VIP-lounges, gelieve dan contact op te nemen met hospitality@hulst2026.com
Bereikbaarheid
Waar bevinden zich de ingangen van het evenemententerrein?
De ingangen van het evenemententerrein kan u hier vinden.
Kan ik met het openbaar vervoer naar het WK komen?
Alle informatie over bereikbaarheid, parkeermogelijkheden en vervoer vindt u terug onder ‘Bereikbaarheid’ op onze website.
Is er een fietsenparking voorzien?
Alle informatie over bereikbaarheid, parkeermogelijkheden en vervoer vindt u terug onder ‘Bereikbaarheid’ op onze website.
Is er een mindervalidenparking voorzien?
Mindervalideparkings worden enkel voorzien voor personen in een rolstoel (én op vertoon van uw blauwe kaart).
Conctacteer op voorhand bereikbaarheid@hulst2026.com indien u hier gebruik van wenst te maken.
Waar bevindt zich de parking voor supportersbussen?
Voor het gebruik van supportersbussen, gelieve bereikbaarheid@hulst2026.com te contacteren.
Waar kan ik parkeren op het WK?
Alle informatie over bereikbaarheid, parkeermogelijkheden en vervoer vindt u terug onder ‘Bereikbaarheid’ op onze website.
Heb je geen antwoord op je vraag kunnen vinden? Neem dan contact op via één van de volgende contactpunten.
Tickets: Voor vragen over tickets, contacteer tickets@hulst2026.com
Bereikbaarheid en vervoer Voor vragen over bereikbaarheid, parkeermogelijkheden, openbaar vervoer of shuttle services, contacteer bereikbaarheid@hulst2026.com.
Pers: Aanvraag pers accreditatie via https://uci.getyourevent.online
Voor verdere pers/media vragen, Guy Vermeiren:
*Email: Gvermeiren2014@outlook.com
*Telefoon: +32 477 47 77 31
Hospitality: Voor vragen over hospitality, contacteer hospitality@hulst2026.com
Algemene vragen: Voor alle overige vragen: info@hulst2026.com